Inteligenta Emotionala Eficienta personala Comunicare de criza - 5 martie 2014 Public Speaking cu Melania Medeleanu Comunicam sau ne prefacem? Curs Asertivitate Tehnici de vanzare Resurse - Comunicam sau ne prefacem? Resurse - Episodul 1 - Comunicam sau agresam? Resurse - Episodul 2 - Comunicam sau ne supunem? Resurse - Episodul 3 - Comunicam pur si simplu sau simplu si pur? Curs deschis Inteligenta Emotionala

 

Curs deschis "Comunicare de criza"

Trainer: Dan Suciu

 5 martie 2014


Care este obiectivul cursului?

Cursul isi propune sa stabileasca un algoritm de comunicare intr-o situatie de criza. Este un ghid de buna practica ce trebuie aplicat atunci cand o companie/ institutie este afectata de o criza interna sau externa, care poate sa aduca daune de imagine si apoi financiare/ piata/ prestigiu etc.

Dincolo de obligatia de a comunica rapid, comunicarea de criza sau de risc impune un tip de reactie care, daca nu e bine cunoscut, risca sa nu poata fi aplicat in orizontul de timp limitat pe care il impune o criza.


Cui se adreseaza?

Cursul se adreseaza celor care intra in contact cu media, publicul sau parteneri intr-o companie sau institutie. In mod specific se adreseaza responsabililor cu comunicarea, PR, corporate affair sau relatii media. De asemenea, managerii care sunt nevoiti sa preia pozitii de comunicare mai ales in situatiile de criza, sunt bineveniti. Nu in ultimul rand, avocatii, care preiau de multe ori initiativa in situatii de criza pentru companii pe care le reprezinta, pot gasi referinte pentru o mai buna activitate.


In urma cursului, participantii vor putea sa:

  • identifice corect constrangerile comunicationale ale situatiei de criza
  • stabileasca tipologiile de reactie posibile
  • clarifice mecansime de reactie rapida si utilizarea mijloacelor media
  • inteleaga modului de operare a mass media si utilizarea lui, precum si a constrangerilor care apar intr-o situatie de criza

 

Subiecte principale abordate:

  •  Criza: “doar”  o chestiune de imagine  sau o problema reala
  •  Pregatirea pentru o criza posibila
  •  Reactia la o criza reala
  •  Mass media clasica si noile canale de informare
  •  Cum, cat, cine, ce comunica intr-o situatie de criza sau de risc

 

Participantii vor beneficia de o perezentarea unor cazuri reale de reactie de criza din practica romaneasca - se vor aplica tipologii de reactie la cazuri clasice de comunicare de criza (de la cazul “Danone” la cazul “Chevron”)

De asemenea, vor trebui sa construiasca scenarii de comunicare pe cazuri concrete pornind de la propria experienta. Pentru aceasta vor trebui sa prezinte in momentul inscrierii un scurt CV pentru a putea identifica domeniul de interes, tipul de piata in care lucreaza, pozitia pe care o detin in companie/institutie pentru ca proba practica sa fie cat mai aproape de activitatea reala.

 

Dan SUCIU

Trainer

 

Dan are o experienta in media de 20 de ani atat in audio-vizual cat si in presa scrisa. In ultimii zece ani a facut jurnalism economic, a intervievat, a scris si a produs materiale video sau articole despre economia romaneasca, trecand in revista zeci de situatii de criza la nivelul companiilor sau a institutiilor romanesti. Aceasta experinta l-a ajutat sa inteleaga constrangerile si greselile pe care le fac corpratiile atunci cand aparea presiunea unei crize.

Interviruile cu managerii de top i-au aratat cum trebuie depasite aceste situatii. De asemenea, a fost purtatorul de cuvant al Guvernului Romaniei, trebuind la randul sau sa faca fata unor crize de imagine si de situatie care presupuneau o comunicare atenta si aplicata.Toate aceste experiente i-au permis sa aseze elementele teroetice si practice pentru acest ghid sub forma de curs de comunicare in criza.

 

Investitie: 133 euro - early bird (26 februarie); 150 euro pret intreg

Detalii si inscriere: adriana.stoica@idlearning.ro; 0725 522 349