Inteligenta Emotionala Eficienta personala Comunicare de criza - 5 martie 2014 Public Speaking cu Melania Medeleanu Comunicam sau ne prefacem? Curs Asertivitate Tehnici de vanzare Resurse - Comunicam sau ne prefacem? Resurse - Episodul 1 - Comunicam sau agresam? Resurse - Episodul 2 - Comunicam sau ne supunem? Resurse - Episodul 3 - Comunicam pur si simplu sau simplu si pur? Curs deschis Inteligenta Emotionala

Tehnici de vanzare

Daca vrei sa afli raspunsurile la intrebarile:

  • De ce spun clientii nu?
  • Cum sa trec peste amanarile de genul “ Va sunam noi”?
  • Ce este atat de important in a sti in detaliu informatii despre produs/serviciu?
  • Oare nu este de prisos sa-i vorbesc unui client care oricum vrea sa cumpere?
  • Cum fac sa vina clientii la mine?
  • De ce-i intereseaza pe toti doar pretul?

… te asteptam la cursul deschis “Tehnici de vanzare” – un curs cu rezultate fantastice!

 

OBIECTIVE:

In urma participarii la acest program participantii vor fi capabili sa:

  • construiasca optim profilul clientului potential
  • aplice metode de producere a fluxului constant de noi clienti
  • construiasca eficient proceduri de activare a clientilor noi
  • obtina acordul pentru intalnirea cu potentialul client
  • pregateasca temeinic vizita la client
  • abordeze clientul adaptat la istoria de relatie construita
  • identifice si sa genereze constructiv nevoi la client
  • prezinte produsul in acord cu nevoile clientului
  • valorifice optim materialele in timpul prezentarii
  • pregateasca adecvat introducerea pretului in prezentare
  • aplice eficient tehnici de depasire a obiectiilor
  • inchida si sa analizeze constructiv vanzarea
  • recupereze cu succes banii de la clienti
  • creasca fidelitatea clientilor existenti

 

PROGRAMUL INCLUDE:

I. Prospectarea in vanzari in perioade de criza

II. Vizita unei vanzari de succes – etape:

1. Pregatirea

2. Abordarea clientului

3. Identificarea nevoilor clientului – raportat la produs

4. Prezentarea produsului

5. Rezolvarea obiectiilor

6. Negocierea

7. Inchiderea vanzarii

8. Analiza vizitei

III. Follow-up si recuperarea banilor de la client

IV. Fidelizarea clientilor in situatii limita

 

DATA: iulie 2012


Facilitator – Dragos Ion

Senior Consultant iD learning.


Pentru inscrieri:

adriana.stoica@idlearning.ro

0725522349

Dragos Ion - Senior Training Consultant Sales & Management

Facilitator - Dragos Ion, Senior Consultant

iD learning Senior Consultant. Si-a dezvoltat o cariera in vanzari si training cu Wilson Learning, Response International, Intersnack Knabbergeb'ck GmbH, Interbrands Marketing & Distribution. Si-a inceput cariera in 1995 iar experienta sa este ca Business Developer si Salesman, Area Sales Director, Channel Manager, Trainer, Consultant, Senior Consultant. Din acesta postura a dezvoltat si livrat numeroase sesiuni de instruire pentru diferite echipe, pe teme ca "Abilitati Manageriale", "Comunicare", "Leadership", "Abilitati de Vanzare", "Munca In Echipa", "Customer Service", "Abilitati de Prezentare", "Negociere", etc. A fost trainer pentru numeroase grupe de participanti din companii precum: Toyota Romania, Romtelecom, Alexandrion, Garanta, Pepsico, Mega Image, GlaxoSmithKline, Biofarm, Mercedes Benz-Romania, Mitsubishi, Omniasig, Akela TechTeam Romania, ING Asigurari, Ramada Hotels, Howard Johnson-Grand Plaza Hotel, TOYA Romania, etc. De asemenea a dezvoltat programe anuale de training pentru echipele de vanzari din Romania si Bulgaria ale Intersnack GmbH si a fost implicat in organizarea si coordonarea primei simulari de business din Romania impreuna cu renumita scoala de afaceri INSEAD - Franta . Este evaluator certificat A&DC (UK) si detine o acreditare Thomas International.