Basic selling skills

Training
CE? (esenta produs)
Basic Selling Skills
DE CE? (motivatia) si / sau PENTRU CE? (finalitate)
Pentru dezvoltarea capacitatii participantilor de a parcurge eficient procesul vanzarii directe, intr-o piata competitiva.
Cum?
Invatand si exersand:
I PROSPECTAREA:
  • Profilul clientului potential – obtinut din profilul clientului “real”
  • Metode de generare a fluxului constant de clienti noi
  • Construirea procedurii de activare a clientilor noi
  • Obtinerea intalnirii; specificul vizitei de prospectare
II. VIZITA unei vanzari de succes – etape:
1. Pregatirea:
  • Listarea si planificarea vizitelor pentru clienti specifici
  • Revizuirea / strangerea informatiilor despre client / produs / concurenta
  • Stabilirea obiectivelor pentru acea vizita; structurarea vizitei
2. Abordarea clientului:
  • Atitudinea potrivita pentru o abordare reusita
  • Algoritmul abordarii agreabile si constructive
3. Identificarea nevoilor clientului – raportat la produs:
  • Tehnici de explorare a nevoilor: interogare vs ascultarea activa
4. Prezentarea produsului:
  • Prezentarea beneficiilor produsului raportat la nevoile clientului
  • Valorificarea materialelor / produselor in prezentare
  • Pregatirea introducerii pretului; anuntarea pretului
5. Rezolvarea obiectiilor:
  • Cand apar obiectiile?
  • Tipuri de obiectii
  • Atitudinea potrivita in fata obiectiilor
  • Tehnici de gestionare a obiectiilor si de influentare constructiva
6. Negocierea:
  • Strategii & tehnici de negociere
  • Negocierea cu persoane dificile
7. Inchiderea vanzarii:
  • Identificarea semnalelor de cumparare
  • Tehnici de inchidere
  • Ce e de facut dupa ce clientul a spus DA / NU
8. Analiza vizitei
III. FOLLOW-UP si recuperarea banilor de la client
IV. FIDELIZAREA clientilor:
  • Dezvoltarea relatiei interpersonale
  • Personalizarea ofertei; construirea de solutii unice pentru client
  • Recompensarea loialitatii
  • Simplificarea relatiei si a contactului cu compania
Durata?

2 zile

Dragos Ion
Managing Partner Senior Consultant, Trainer & Coach

Cei peste 22 de ani de experienta profesionala includ 20 ani in livrarea de programe de training catre middle si top management, din industrii ca retail, financiar-bancar, telecom, auto, pharma, HoReCa, productie, IT.

A sustinut peste 300 de ore de executive coaching atat individuale si de grup, precum si sesiuni de consultanta manageriala.

A fost implicat in organizarea si coordonarea primei simulari de business din Romania impreuna cu renumita scoala de afaceri INSEAD, Franta.