Managementul emotiilor

Training
CE? (esenta produs)
MANAGEMENTUL EMOTIILOR: DE LA CAUZA, LA EFECTE si RELATII
DE CE? (motivatia) si / sau PENTRU CE? (finalitate)
Pentru o mai buna gestionare a emotiilor, la nivel de cauza, efecte si relatie
CUM? (modalitati)
Invatand si exersand:
1. Autocunoasterea mental – emotionala:
  • Distinctia intre emotii / senzatii si ganduri
  • Cum ma pozitionez fata de emotiile si senzatiile mele?
  • Cum sa devin mai constient de emotiile si senzatiile mele?
  • Distinctia intre interpretabil si observabil / contestabil si incontestabil / imaginatie si realitate
  • Experimentez viata in imaginatie sau in realitate? Modelul prezentei in realitate
2. Cunoasterea si gestionarea mecanismului (cauzei) de la baza emotiilor
  • Care este adevarata cauza a emotiilor?
  • Cum identificam si “izolam” generatorii emotiilor – in situatii concrete de interactiune in cadrul echipei?
  • Cum sa folosim emotiile ca aliati in identificarea ideilor fixe si a convingerilor nefunctionale?
  • Investigarea ideilor fixe de la baza emotiilor “neplacute” si repozitionarea mental-emotionala
3. Gestionarea efectelor emotiilor la nivelul corpului. Autoreglare biochimica.
  • Inhibarea si exeriorizarea emotiilor – ca tendinte automate nefunctionale
  • Cum eliberam emotiile sanatos si functional?
  • Cum sa folosim factorul emotional in validarea deciziilor dificile?
4. Exprimarea emotionala in relatiile cu ceilalti
  • PRO si CONTRA exprimarii emotionale in sfera profesionala vs cea personala
  • Cand este “momentul potrivit” exprimarii emotionale?
  • Ce am de zis si de facut pentru exprimare emotionala sanatoasa?
Cat?

2 – 3 zile

Diana Elena ONILA
Senior Trainer & Psiholog Consultant

Are peste 10 ani de experienta in conceperea si livrarea programelor de training din categoria soft-skills, pentru clienti din diferite industrii, precum: pharma , IT , HoReCa , FMCG, retail, financiar-bancar, telecom, productie.

A sustinut peste 500 de ore de counseling si consultanta individuala in dezvoltare personala si profesionala.

Alte arii de experienta practica sunt: activitatile de consiliere psihologica, evaluare 360 si testare psihologica, orientare profesionala, workshop-uri de diagnostic organizational.