Comunicare Inteligenta Emotionala Vanzari Management Customer Service Fabrica de manageri Finance for non finance Public Speaking - tripla perspectiva Comunicare de criza Project Management Unifying Leadership Train The Trainers Job Grading Video Training Facilitatori Training Articole HR

DESPRE TRAINING-URILE NOASTRE


Bineinteles”, ii asigura chirurgul pe studentii de la medicina, “va pot invata intr-o singura ora cum sa scoateti un apendice, dar aveti nevoie de patru ani in care sa vi se arate ce trebuie sa faceti pentru a sti sa actionati cand lucrurile nu merg bine”.

Intr-un timp relativ scurt putem intelege CE trebuie facut. Dar, pentru a invata CUM trebuie facut, este nevoie de TIMP pentru dobandirea de cunostinte, deprinderi si abilitati.

Noi credem ca adevarata invatare este continua si sustinuta.

 

Organizatiile invata…

… daca vor sa raspunda pozitiv la impactul schimbarilor economice si tehnologice. Iar organizatiile se adapteaza cu success atunci cand isi implica angajatii intr-un proces permanent de a invata despre ei si despre cei din jur (colegi, sefi, parteneri, clienti).

Organizatiile sunt organisme vii….

… atunci cand oamenii sunt motivati sa fie liberi in modurile de atingere a rezultatelor dorite, cand gandirea inovativa este incurajata si premiata, cand oamenii sunt incurajati sa aspire mai sus si sa invete despre ei impreuna cu colegii lor.

“Aud si uit. Vad si imi aduc aminte. Fac si inteleg.” – Confucius. Credem in aceasta filsofie si astfel am construit toate programele de training cu o parte practica puternica. Metodologia noastra de invatare se bazeaza pe jocuri de rol, studii de caz, simulari si exercitii provocative-situationale.

 

Programele noastre de training pot fi livrate atat in limba romana, cat si in engleza sunt insotite de:

  • Sesiune de adaptare (Field observation)

-    Obiectiv: construirea unui program adaptat nevoilor organizationale si participantilor

-    Durata: 1-3 ore

  • Sesiune de follow-up

-    Obiectiv: Evaluarea rezultatelor si ROI-ului programului de training

-    Durata: 1-2 zile


 

Soft Skills

Comunicare – Abilitati de comunicare, Business Communication (romana si engleza), Comunicare scrisa, Comunicare organizationala, Comunicare manageriala, Comunicarea in mediul multicultural

Inteligenta emotionala – Asertivitatea (relationarea sanatoasa), Gestionarea sanatoasa a emotiilor, Obtinerea reusitei prin (auto)motivare, Empatie verbala si nonverbala,  Gestionarea constructiva a conflictelor, Influentare interpersonala

Public Speaking – echipa mixta de trainer (journalist, psiholog, consultant de business)

Eficienta personala / Time Management

Abilitati de prezentare

Managementul stresului


Hard Skills


Vanzari. Module: Tehnici de vanzare (incepatori si avansati), Fundamentele vanzarii directe, Abilitati de vanzare Thomas, Vanzarea consultativa si adaptata la client, Promovarea produselor, Prospectare si vanzare, Vanzarea telefonica, Spirit comercial (commercial awareness), Abilitati de negociere (incepatori si avansati), Contactarea activa a clientilor, Elemente marketing si vanzari

Customer Service Module: Customer Care (incepatori si avansati), Fidelizarea clientilor, Customer Focus (relationare cu clientii & abilitati de vanzare), Gestionarea reclamatiilor, Customer Management/Relationship Management, Customer Care B2B, Customer Care B2C

Management & Leadership. Module: Introducere in management, Leadership, Sedinte eficiente, Dezvoltarea subordonatilor, Control managerial, Delegarea eficace, Analiza strategica a problemelor, Initiativa, Judecata si viteza de decizie, Management strategic

Gradarea posturilor

Abilitati de recrutare & selectie - Interviul pentru recrutori si hiring manageri

Train The Trainers 

Finance for nonfinance

Project Management

Comunicare de criza