Customer experience focus

Training
CE? (esenta produs)
Customer Experience Focus
DE CE? (motivatia) si / sau PENTRU CE? (finalitate)
Pentru dezvoltarea capacitatii tuturor cursantilor de a influenta si contribui la construirea de experiente unice si memorabile in servirea si relationarea cu clientii.
CUM? (modalitati)
Invatand si exersand:
1. Indicatorii atitudinii orientate catre client:
  • “Limbajul Vocii” (ton, volum, ritm, debit, accent, pauze, dictie)
  • “Limbajul trupului” (gestica, mimica, postura, proxemica, semiotica)
  • “Magia cuvintelor” / Cuvinte si fraze “controversate” in adresarea fata de client / Eliminarea jargonului tehnic
2. Construirea unei baze solide de relationare cu clientii noi si existenti:
  • Identificarea stilului de comunicare preferat de client
  • „Capcane” frecvente in comunicarea cu clientii
3. Dezvoltarea unei atitudini centrate pe client:
  • Perceptia si modul dominant de “procesare” a experientelor de catre client
  • Construirea “raportului de rezonanta” cu un client; intrarea pe aceeasi lungime de unda
  • Ascultarea in profunzime a dorintelor clientului, la toti „centrii” comunicarii
  • Repere constructive de influentare in interactiunea cu clientul
  • Personalizarea interactiunii si construirea de raspunsuri si solutii unice pentru client
4. Relationarea cu clientii „dificili” sau „nemultumiti”:
  • Cum sa evitam transferul starii emotionale, fara a “o lua personal”
  • Utilizarea alternativelor pentru solicitarile si “reclamatiile” clientilor
  • Formularea asertiva a mesajului la toti cei patru centri ai comunicarii
5. Notiuni de Key Accont Management in relationarea cu orice tip de client:
  • Standardul de tinuta
  • Standardul de comunicare fata in fata
  • „Eticheta” telefonica
6. Up-sell si cross-sell
Durata?

2 zile

Screenshot 2021-12-20 at 14.11.29

Dragoș Ion

Managing Partner Senior Consultant, Trainer & Coach

Cei peste 22 de ani de experiență profesională includ 20 ani în livrarea de programe de training către middle și top management, din industrii ca retail, financiar-bancar, telecom, auto, pharma, HoReCa, producție, IT.

A susținut peste 300 de ore de executive coaching atât individuale și de grup, precum și sesiuni de consultanță managerială.

A fost implicat în organizarea și coordonarea primei simulări de business din Romania împreună cu renumita școală de afaceri INSEAD, Franța.

EU2 2615--HighResolution

Bogdan Iftemie

Consultant & Senior Trainer

Bogdan are peste 20 de ani experiență în management și vânzări în industria IT.

A susținut peste 500 de ore de training și consultanță de business, pentru organizații românești și multinaționale din diverse industrii cum ar if FMCG, IT, servicii medicale, automotive, cercetare de piață și real estate.

Este Specialist în activitatea de coaching ANC și are experiență practică pe zona de coaching și mentoring.

Este trainer și speaker certificat John Maxwell Team.

Picture1

Alexandru Bogdan

Training Consultant & Coach

Experiență profesională de peste 10 ani în industria Telecom & Automotive pe roluri de Customer Service, Corporate Sales, Trainer, Training Manager.

A  livrat sesiuni de training pentru grupuri si echipe, pe teme ca ”Customer Experience”, ”Influencial Communication”, ”Abilități manageriale”, ”Problem Solving”, ”Adaptability & Resilience”, ”Coaching & Feedback pentru manageri”, ”Designul carierei”, ”Training the Trainers”.