Influentare din responsabilitate

Training
De ce și pentru ce?
Pentru a influența constructiv în calitate de creator
al relației cu sine și cu celălalt.
Cum?
Învățând și exersând:
1. Ce este “adevărata” influențare și bazele exercitării ei:
  • Mecanismul fundamental al influențării
  • Rolurile nefuncționale în influențare: Victima, Agresorul, Eroul
  • Cum le recunosc? Cum ies din ele?
  • Cum descopăr “zona mea oarbă” de influența neconstructivă?
  • Ce intră și ce nu intră în aria mea de influență constructivă?
  • Cum să-mi exercit sfera mea de influență constructivă?
  • Rolurile din aria influențării constructive: Creatorul, Catalizatorul, Coach-ul
  • Cum le recunosc? Cum intru în aceste roluri?
  • Cum îi sprijin pe ceilalți să își exercite constructiv sfera lor de influență?
2. Influențare prin exprimare autentică & constructivă:
  • Modelul exprimării autentice și incontestabile
  • Magia cuvintelor în exprimarea constructivă
3. Influențarea prin intrarea pe aceeași lungime de undă:
  • Cum aflu modul în care celălalt percepe lumea, prin intermediul simțurilor sale?
  • Cum intru pe aceeași lungime de undă cu celălalt? (verbal, nonverbal, paraverbal)?
4. Influențare prin empatie si ascultare profundă:
  • Cum să-mi cresc sfera personală de influență, dincolo de filtrele ascultării
  • Modelul ascultării profunde (la toate nivelurile comunicării)
  • Ce e de făcut când interlocutorul pur și simplu “nu ascultă”?
Cât?

2 zile

IMG_20200319_174339563
Diana Elena Crăciun
Psiholog Consultant

O recomanda  experienta de 14 ani in HR , activand in aria Managementului  resurselor umane timp de 12 ani si educatie, aproximtiv 2 ani.

A activat in industrii precum FMCG, retail, pharma si consultanta.

Este pasionata de lucrul cu grupurile avand peste 4 ani experienta in conceperea si sustinerea unor workshop-uri bazate pe tehnici de actiune.

Picture1

Alexandru Bogdan

Training Consultant & Coach

Experiență profesională de peste 10 ani în industria Telecom & Automotive pe roluri de Customer Service, Corporate Sales, Trainer, Training Manager.

A  livrat sesiuni de training pentru grupuri si echipe, pe teme ca ”Customer Experience”, ”Influencial Communication”, ”Abilități manageriale”, ”Problem Solving”, ”Adaptability & Resilience”, ”Coaching & Feedback pentru manageri”, ”Designul carierei”, ”Training the Trainers”.

Dragoș Ion

Managing Partner Senior Consultant, Trainer & Coach

Cei peste 22 de ani de experienta profesionala includ 20 ani in livrarea de programe de training catre middle si top management, din industrii ca retail, financiar-bancar, telecom, auto, pharma, HoReCa, productie, IT.

A sustinut peste 300 de ore de executive coaching atat individuale si de grup, precum si sesiuni de consultanta manageriala.

A fost implicat in organizarea si coordonarea primei simulari de business din Romania impreuna cu renumita scoala de afaceri INSEAD, Franta.