Managementul emotiilor

Training
CE? (esenta produs)
MANAGEMENTUL EMOTIILOR: DE LA CAUZA, LA EFECTE si RELATII
DE CE? (motivatia) si / sau PENTRU CE? (finalitate)
Pentru o mai buna gestionare a emotiilor, la nivel de cauza, efecte si relatie
CUM? (modalitati)
Invatand si exersand:
1. Autocunoasterea mental – emotionala:
  • Distinctia intre emotii / senzatii si ganduri
  • Cum ma pozitionez fata de emotiile si senzatiile mele?
  • Cum sa devin mai constient de emotiile si senzatiile mele?
  • Distinctia intre interpretabil si observabil / contestabil si incontestabil / imaginatie si realitate
  • Experimentez viata in imaginatie sau in realitate? Modelul prezentei in realitate
2. Cunoasterea si gestionarea mecanismului (cauzei) de la baza emotiilor
  • Care este adevarata cauza a emotiilor?
  • Cum identificam si “izolam” generatorii emotiilor – in situatii concrete de interactiune in cadrul echipei?
  • Cum sa folosim emotiile ca aliati in identificarea ideilor fixe si a convingerilor nefunctionale?
  • Investigarea ideilor fixe de la baza emotiilor “neplacute” si repozitionarea mental-emotionala
3. Gestionarea efectelor emotiilor la nivelul corpului. Autoreglare biochimica.
  • Inhibarea si exeriorizarea emotiilor – ca tendinte automate nefunctionale
  • Cum eliberam emotiile sanatos si functional?
  • Cum sa folosim factorul emotional in validarea deciziilor dificile?
4. Exprimarea emotionala in relatiile cu ceilalti
  • PRO si CONTRA exprimarii emotionale in sfera profesionala vs cea personala
  • Cand este “momentul potrivit” exprimarii emotionale?
  • Ce am de zis si de facut pentru exprimare emotionala sanatoasa?
Cat?

2 – 3 zile

IMG_20200319_174339563

Diana Elena Crăciun

Psychologist Consultant

O recomandă  experiența de 14 ani în HR , activând în aria Managementului  resurselor umane timp de 12 ani si educație, aproximativ 2 ani.

A activat în industrii precum FMCG, retail, pharma și consultanță.

Este pasionată de lucrul cu grupurile având peste 4 ani experiență în conceperea si susținerea unor workshop-uri bazate pe tehnici de acțiune.

Picture1

Monica Cazan

Senior Coach, Trainer & Facilitator, Psiholog

Monica este coach profesionist încă din anul 2002, cu formare și supervizare acreditate de International Coach Federation (ICF).

Monica are experiență de 15 ani în conceperea și livrarea programelor de training atât din rolul de HR Manager și Training & Coaching Manager în cadrul a trei afaceri locale aflate la început de drum, cât și din postura de colaborator în trei companii care oferă exclusiv servicii de coaching și training. 

Proiectele ei de training au contribuit la dezvoltarea personală și profesională a clienților din industria pharma, retail, auto, imobiliare, producție de materiale de construcții, industria tutunului si wellness.